Nog een paar dagen..... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Milou Verbraak - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen..... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Milou Verbraak - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milou

24 December 2006 | Nederland, Breda

Nu komt het echt dichtbij....

Ik ben nu druk bezig met de laatste voorbereidingen en heb er erg veel zin in! Ook ben ik nog steeds erg benieuwd, daarnaast is het ook heel raar om 3,5 maand weg te gaan uit de vertrouwde omgeving...
Steeds meer boeken over India heb ik in mijn bezit en van vele mensen krijg ik informatie over alles wat met reizen of India te maken heeft.

Ik wil eerst nog even verwijzen naar de websites van Annejet Blenkers: annejet.mytravelactive.nl en Renée Boelaars: www.reneeboelaars.waarbenjij.nu, waarmee ik samen naar India ga.

Naast deze en bovenstaande websites, hebben we nog een andere website waar we vooral dieper ingaan op het onderwijs en het onderwijs in India: http://wereldburgerschap.websitemaker.nl/india
Onze scripties en andere bevindingen over het onderwijs zullen op deze site worden geplaatst.


Dan wil ik nog even uw aandacht vragen voor het volgende:

Samen met Annejet Blenkers en Renée Boelaars vetrek ik naar India, waar wij gedurende 10 weken stage gaan lopen op de meisjesschool St. Philomena in Cuddalore (Zuid-Oost-India).

Mijn afstudeerproject richt zich op beeldvorming en ontwikkelingseducatie. Afgelopen maanden heb ik over dit onderwerp mijn theoretische kader geschreven.
Tijdens mijn verblijf in India zal ik proberen mijn inzichten over deze onderwerpen te verbreden; door middel van het lesgeven en door deel te nemen aan het dagelijkse leven van de Indiase samenleving.

Vanuit India ga ik proberen om een concreet plan op te zetten waarmee we daadwerkelijk iets kunnen veranderen aan de situatie daar.

Met de competenties die wij tijdens onze studie verworven hebben, proberen wij een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van het onderwijs op St. Philomena.
Daarnaast willen we de school ondersteunen met schoolspullen die noodzakelijk zijn voor goed onderwijs, maar die vaak ontbreken. We weten dat de faciliteiten op de school minimaal zijn, maar waaraan precies behoefte is, weten we pas als we daar lesgeven. Voor deze financiele ondersteuning vragen wij uw medewerking.

Om hiervoor geld in te zamelen, hebben we een rekening geopend. Mijn vraag is een bijdrage voor dit doel. Uiteraard zullen we achteraf een verantwoording geven van de bestedingen. Graag willen we benadrukken dat het bedrag uitsluitend bedoeld is voor het hierboven beschreven doel.

Bij voorbaat dank voor jullie aandacht en eventuele bijdrage.
Met vriendelijke groet,


Milou Verbraak


Rekeningnummer: 12 02 29 773 R.A.T.M. Boelaars te Zelhem

  • 24 December 2006 - 22:53

    Paul:

    Dit wist ik allemaal al lang!

    :P

  • 25 December 2006 - 13:55

    Maurits (Siofok):

    Hey Miloutje! Tof dat je zo'n avontuurlijke reis gaat maken! ben erg benieuwd! wat anders dan reisje naar Siofok ;) succes milou!

  • 27 December 2006 - 13:28

    Ellen:

    Verdorie het komt nou allemaal wel erg dichtbij hoor! Spreek je deze week nog wel even :)


  • 28 December 2006 - 18:54

    Flo:

    Ohh lieve mi, ik vind het helemaal niet leuk dat het nu zo dichtbij komt!!
    Ik ga je echt missen! Veel plezier en succes scheet! xx

  • 29 December 2006 - 11:14

    Ad En Maureen:

    Heel veel succes en een goede reis...
    en ook veel plezier natuurlijk!

  • 29 December 2006 - 13:04

    Carin Roovers:

    Wij wensen jou een fantastische tijd geniet ervan, het wordt vast een geweldige ervaring.
    Liefs

  • 29 December 2006 - 13:22

    Maaike:

    Nou schatje, ik vind dit helemaal niet leuk! Ga je zomaar weg?
    Ik ga missen drolleke, ik wens je heel veel plezier.
    XXX Mix

  • 29 December 2006 - 13:22

    Maaike:

    Nou schatje, ik vind dit helemaal niet leuk! Ga je zomaar weg?
    Ik ga missen drolleke, ik wens je heel veel plezier.
    XXX Mix

  • 29 December 2006 - 13:23

    Maaike:

    Hehe, nou heb ik het per ongeluk 2 keer gedaan. Ik vind mezelf ook wel heel belangrijk. :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Milou

Actief sinds 05 Dec. 2006
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 19979

Voorgaande reizen:

30 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: