Churidar, sari, blote voeten en eten met handen - Reisverslag uit Auroville, India van Milou Verbraak - WaarBenJij.nu Churidar, sari, blote voeten en eten met handen - Reisverslag uit Auroville, India van Milou Verbraak - WaarBenJij.nu

Churidar, sari, blote voeten en eten met handen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milou

10 Januari 2007 | India, Auroville

We zijn alweer een weekje in het guesthouse bij Camille en Jansi en ik voel me al prima thuis!
We hebben Indiase kleding, lopen op slippers of blote voeten en eten met onze handen..! Wel is het heerlijk om af en toe even op de Westerse toer te gaan en lekker pizza te eten of rijst met bestek.
Omdat we in Auroville zitten, waar veel Westerlingen wonen, zijn er ook Westerse eetgelegenheden. Wel raar om te weten dat wij gewoon even uit het 'Indise leven' kunnen stappen en dat mensen op straat, op straat blijven leven...

Berichten over de stageschool volgen nog..
Ik wil nu even foto's laten zien van de omgeving en natuurlijk.... Onze kleding!!!

Kus

• 10 Januari 2007 - 09:58

Paul:

Yes, foto's!!
    Ik zit hier helemaal ingeënt en klaar om te gaan, kan niet wachten!! :)

• 10 Januari 2007 - 10:03

Ellen:

I loooove foto's! Waar zijn ze?

kussen

• 10 Januari 2007 - 10:39

Ellen:

Oke ik heb geduld :) bedankt voor je mail! Beeld zegt altijd meer dan duizend woorden he, super leuk!
    xx
    De groetjes van Suus :)

• 10 Januari 2007 - 11:10

Gerda:

Zou je dat nou wel doen, op blote voeten lopen? Prachtige kleding zeg, en gelukkig: je bent niet uitgehuwelijkt, een stip biedt bescherming (had majelle opgezocht) ;-)

• 10 Januari 2007 - 11:20

Hanneke:

Schitterende foto's!!! En jullie zien er prachtig uit, inderdaad TADAAAAAA!!!

• 10 Januari 2007 - 11:23

Marjo:

Wauw, super om die foto's te zien en wat een ervaringen allemaal! En je zit er net iets langer als een week haha...ik denk dat miloutjuh straks super braaf terug komt...Geniet er van he! Klinkt allemaal super bijzonder!

Kuss Marjo

• 10 Januari 2007 - 12:35

Andrea:

he meis! Mooi om te horen en te zien dat je t naar je zin hebt! Lukt het eigenlijk een beetje om met de lokale bevolking te communiceren of niet, in het engels? kus!

• 10 Januari 2007 - 13:23

Kimmo:

Mooie foto's roomy!
    x

• 10 Januari 2007 - 13:47

Kinley:

Mi-tje!! Wat gaaf die Indiaanse kleding! Het ziet er echt nog wel leuk uit! X kin

• 10 Januari 2007 - 16:05

Wander:

Hee Milou,

Ik had je site al eens bekeken, maar heb nu alles even rustig zitten lezen! Echt heel gaaf wat je doet!! Leuk om te lezen en erg mooie foto's.

Ik heb ook even je scriptie zitten lezen, erg interessant onderwerp. Erg actueel als je het mij vraagt :)

Succes nog daar!

x Wander

• 10 Januari 2007 - 17:12

Sietske:

He Milou
    het ziet er allemaal heel leuk uit. Echt heel anders.. Die kinderen op het schoolplein vond ik echt geweldig. Zag er super uit.. Guesthouse ziet er ook leuk uit!! Geniet ze!

Liefs xxx Siets

• 10 Januari 2007 - 19:57

Paul Verbraak :

hoi lieve milou,
    Je begint je al helemaal thuis te voelen zie ik.., ook de weg vinden gaat jullie al goed af. ...
    jullie zien er prachtig uit. Je eet met je handen, misschien een idee om het eens met stokjes te proberen, of is dat een ander land?

liefs papa

• 10 Januari 2007 - 20:14

Anja En Loe:

Hallo Milou,

We hebben al je verhalen gelezen, pff wat kan jij leuk schrijven.
    En die kleding die je aan hebt, echt schitterend.
    De foto's zijn ook erg leuk. Nou, we gaan je telkens volgen. Veel plezier daar, maar dat zal wel lukken. Groetjes Loe en Anja