Nieuw telefoonnummer! - Reisverslag uit Auroville, India van Milou Verbraak - WaarBenJij.nu Nieuw telefoonnummer! - Reisverslag uit Auroville, India van Milou Verbraak - WaarBenJij.nu

Nieuw telefoonnummer!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milou

13 Januari 2007 | India, Auroville

Koop een SIM-kaart voor je mobiele telefoon in Chennai en in de rest van het land kun je er geen beltegoed voor kopen... Haha Niet heel handig dus..

Daarom, weer een nieuwe SIM-kaart gekocht in Pondicherry, mijn NIEUWE nummer:

0091 9894978268

Mijn Nederlandse nummer en het andere Indiase nummer werken NIET meer, dat is weer een ander probleem!!! :)

  • 13 Januari 2007 - 16:01

    Kimmo (roomy):

    ik stuur wel een postduif.

  • 13 Januari 2007 - 16:12

    Kimmo:

    Hij is er over.... 3879.367.899 seconden! :D

  • 14 Januari 2007 - 13:16

    Ellen:

    Bedankt dat je je nr al doorgesmst hebt ;)
    Ik ben jaloers op de chocobroodjes!!
    kus

  • 15 Januari 2007 - 10:12

    Hanneke:

    En zo kom je iedere keer weer voor verassingen te staan...! Maar jullie slaan je er goed doorheen!
    Liefs

  • 15 Januari 2007 - 22:31

    Fons:

    Heel bijzonder om al je berichten te lezen. Over China schreef ik wel eens: de dingen gaan nooit zoals je denkt dat ze zullen gaan, en in India lijkt dat niet anders. Maar ja, het leven verschilt ook zoveel van wat we in (het verwende) Nederland gewend zijn. Ik lees niettemin dat je je aardig weet aan te passen en langzaam maar zeker meegaat met het ritme en de gewoonten aldaar - ja, dat is de manier om er helemaal te ZIJN. Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Auroville

Milou

Actief sinds 05 Dec. 2006
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 19982

Voorgaande reizen:

30 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: